Esetleg van, aki ennyiből kitalálja, hol járunk?
Valahol Budapesten
2016.07.21. 07:00 :: Hamster
11 komment
Címkék: budapest utcakép
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Ezt is nekem kell kitalálni a nagyon távoli Hamburgból??
Jut eszembe; az itteni 5-ös viszonylaton vannak ám dögivel VanHool dupla csuklósok, úgyhogy én már tényleg nem értem, miért fikázza a veke ezeket??
Ez meg az én feladványom...
A VanHool-ok, amikkel nap mint nap járok a Fehérvári úti villamospótlásban, egyszerűen nem alkalmasok tömeg elszállítására, nincs rajtuk elég állóhely. Meg levegőtlenek. Meg ma speciel attól féltem, szétszakad, mert szerintem a fenéklemez meg lett párszor húzva.
Ami a Vanhoolokat, illetve a pótlásokat illeti; ha jól tudom, a Fehérvárin teljes közmű és aszfalt csere van/lesz, úgyhogy végre !45 év után, amikor ugye középre kerültek a sínek és megszűnt a kockakő burkolat, illetve a belógatott fénycsöves közvilágítás (ja, a nálunk csak hangyapöcsnyivel gazdagabb NSZK-ban még a legmenőbb városokban is "neon" világítás van az utcákon, immár vagy 50-60 éve! Érdekes, nekik megfelel, csak mi kényeskedünk és cserélgetjük a közvill lámpatesteket 6-8 évente...) ismét friss aszfaltozást kap a forgalmas útvonal, bár asszem csak az Albertfalva kitérő és a Hengermalom közt. Szóval hamarost megszűnik a járművek mindegyikét kinyíró minőségű út. Sztem nem olyan rosszak a BKV új VanHooljai (MUU,azaz tehén, MUT frsz), csakhát a 47-es villinger pótlása egy kényes feladat, mert ha bármi okán borul az ütemes követés, akkor heringes doboz feeling van,tök mindegy, milyen kocsi jön. Levegőtlenség; gyere ide Hamburgba, itt napok óta 32 fok felett van a hőmérséklet és az U bahnok számos szakaszon nem UG, hanem EG,azaz felszíniek, 1-1 kocsiban -itt nem csuklósak a szerelvények, hanem kapcsoltak- jó, ha 5-6 nyitható keskeny ablakocska van és persze tömegnyomor. Egyébként az U1-et itt is busszal pótolják még 3 hónapon át Volksdorftól kifelé, ja és a buszok 20 percenként indulnak, pedig ennyi idő alatt 3 vonat is beérkezik a Volksdorfi állomásra, de mert ott 2 felé ágazik az U1, ezért a pótolt szakaszon csak 20 percenként járnak a vonatok, ergo a pótlás is 20 perces ritmusú. Még jó, hogy van egy shuttle bus is, mely a volksdorfi belső szakaszon tehermentesíti az Ahrensburg felé haladó pótlást.
Viszont a dupla csuklós VanHool abszolút jól bevált az itteni 5-ösön, szóval igenis érdemes Bp-n is alkalmazni akár a 7.-en, de csúcsidőben még a 133E-n is elkélhet. A 7E-n talán a Blahás visszafordulás okozna problémát, de lehet, hogy nem?!
Ez megy most