Tudnivalók

Egy Földön ragadt humanoid űrlény benyomásai az őt körülvevő világról, különös tekintettel Budapestre, a villamosokra, vonatokra, repülőgépekre, zenékre. Meg minden másra.
 
Ha tetszenek a bejegyzések, ajánld a blogot/bejegyzést ismerőseidnek - ha csak egy-egy képet mutatnál meg másoknak belőlük, akkor is kérlek, írd oda mellé a készítő nevét, és hogy hol találtad (mondjuk link formájában)! Köszönöm! (A tartalmak publikálása, pláne kereskedelmi célú felhasználása értelemszerűen a készítő(k) engedélyéhez van kötve)
 
A kommentek tartalma nem feltétlenül egyezik meg a blog írójának véleményével. Sőt, néha még a bejegyzéseké sem ;) A trollkodás, anyázás, a spammelés és a túlzott offolás pedig ki lesz moderálva, ha úgy látom jónak.

  Gyorslinkek:
Hampage.hu frissítések
Énblog
Égitársaság
Zene
Videók
Saját zene

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ez megy most

Top 5

  1. Megtalált sínek: a Margit híd régi vágányainak darabjai a DunábanÉveket töltöttem Budapest elvesz(t)ett vágányainak felkutatásával, most azonban - kivételesen - megtalált sínekről fogok mesélni! Száraz időszakokban néha előfordul, hogy a Margit-sziget déli...
  2. Budapest málhásai: a MukikIsmét Tomáš Dvořák képeiből válogatok, témául pedig a guruló fadobozhoz hasonlatos "motoros fedett teherkocsikat" választottam. Persze valószínűleg nagyon ritkán hívták őket így hosszúra nyúlt...
  3. Végállomás, leszállás!Ez itt a bevezető hűlt helye. Normál esetben nyakatekert módon kellene felvezetnem, hogy mi a bejegyzés témája, és miért az, ami, de most egyszerűen csak pár érdekes régi képet szeretnék mutatni Ab...
  4. BUMM nincs, de (majdnem) minden más abból a korszakból itt van :)A jelek szerint az elmúlt hónapokban egy kő alatt éltem (esetleg szatyorban), mert teljesen elment mellettem, hogy az archive.org nem csak elkezdte összegyűjteni az univerzum összes C64-es programját,...
  5. Cégérek, táblák és neonok a hetvenes-nyolcvanas évek külvárosi utcáinJó régen nem csináltam már "régi képes" bejegyzést, de a minap valami mást keresve rámjött, hogy folytatást csináljak egy régi képmutogatós írásnak, melyben hirdetésekkel, neonreklámokkal...
  6. A nürnbergi Colosseum és a Birodalmi Pártgyűlés TerületeAz ember nem mindig csak szép vagy kellemes dolgokat lát utazás közben, hanem néha zavarba ejtőeket is. Életem egyik legfurcsább koncertje volt a nürnbergi Rock im Park, melyen a zenekarok a Harmadik...
  7. Komárnótól Komáromig, avagy az erőd velünk van II.Előzmény: (Rév)Komárom, és az ő naponta kétszer látogatható erődje A komáromi erődrendszer a ma a szlovák oldalon levő Öreg- és Újvárból, a Vág torkolata körüli sáncokból és bástyákból, és három...
  8. Mi az: huszonöt emeletes, és átsüt rajta a nap?Természetesen a nyolcvan méteres pécsi magasház, melynek szomorú érdekessége, hogy 1977-től csak 1990-ig laktak benne, azóta üresen áll: A hatvanas-hetvenes évek fordulóján a magyar városépítőket...
  9. A Keletitől az Örs vezér teréig Noah Caplin képeinMostanában sokfelé jártunk régi képeken: a Moszkva téren, Soroksáron, a Duna-parton, a Hegyvidéken, de a zuglói hálózat kimaradt - és "zuglói" alatt most az Erzsébetváros északkeleti csücskén át...
  10. Amikor az utcák keskenyebbek, a villamosok pedig tényleg öregek voltakMúltkor elmeséltem, hogyan kerültem kapcsolatba Tim Boric-kal, most ismét mutatnék néhányat a hetvenes évek második felében készített képeiből. Kezdjük Óbudán, mondjuk a Flórián téren! A...

Címkék

103 (7) 105Na (5) 1233 (11) 125év (7) 1522 (7) 1820 (13) 1969 (7) 1973 (6) 1976 (9) 1977 (6) 1978 (6) 1979 (10) 1980 (10) 2018 (11) 2019 (49) 2020 (31) 2624 (23) 2806 (12) 3720 (10) 41-es (10) 424 (22) 436 (6) 5884 (6) 611 (9) abba (6) abszurd (26) Ab van Donselaar (42) aeropark (6) agyhúgykő (61) airway (97) álhír (5) állatkert (11) álom (5) alpok (12) amiga (8) augusztus 20 (6) ausztria (96) autók (87) bach (5) balaton (105) Balt Korthals Altes (14) bardotka (12) basel (7) bbc (8) bécs (46) belgium (11) bengáli (36) berlin (162) berlini fal (20) bkv (60) blog (28) blues (6) bp nosztalgia (10) brno (17) brüsszel (5) budai vár (25) budaörs (39) budapest (931) budapesti pillanatok (49) buék (9) busz (118) búvár (18) bytom (6) bzmot (7) c50 (13) c64 (18) caf (14) cégtörténet (6) city lights (72) classic remise (7) class 56 (7) combino (5) commodore (19) csak egy kép (53) csak egy videó (307) csehország (69) csehszlovák (41) csörgő (12) cukiság (35) debrecen (25) demó (10) design (7) díszkivilágítás (31) divat (6) dízel (11) doctor who (42) drezda (8) duna (40) életkép (22) életképek (38) életmód (6) elveszett (34) emlék (10) emlékek (39) énblog (509) énzene (21) építészet (67) építkezés (22) épület (18) érdekes (5) érdekesség (37) erfurt (8) Ernst Plefka (7) esti városkép (8) évforduló (12) ezerötszázas (7) ezres (16) fan fiction (12) faros (5) favázas (11) feldolgozások (13) felhők (26) felső-szilézia (30) felső szilézia villamos (27) fentrol (6) fényvillamos (21) ferihegy (39) film (13) firka (5) fogas (7) fogaskerekű (22) fogyasztói (24) fonódó (11) fortepan (35) fotó (5) frankfurt am main (9) freddie mercury (7) füsti (6) gary moore (36) gdynia (5) geek (7) Geoffrey Tribe (16) gépsárkány (70) gibson (10) gitár (39) gmap (20) gmunden (6) goldtimer (6) gondolatok (12) gőzmozdony (51) gyermekvasút (41) haditechnika (15) hajó (92) hajtóművek-motorok (6) hampage (413) hamster (5) hangok (5) hangszerek (13) hármashatárhegy (5) havazás (5) heavy metal (6) helikopter (12) helka ms (6) hév (46) híd (30) (34) hódmezővásárhely (7) hogylehetne (7) hogyvolt (7) house (6) hülyeség (8) humor (124) idegenforgalom (21) ikarus (64) il 14 (10) innsbruck (5) internet (6) ipari létesítmények (7) írás (15) it (9) játék (5) jegyek (6) joe satriani (5) kalef (11) karácsony (11) karikatúra (5) Karl Holzinger (9) karosa (7) kassa (20) katamarán (7) katowice (7) kazetta (8) kecskemét 2010 (6) kelenföld (9) kelet-berlin (5) kép (6) képek (1018) képregény (95) kérdés (12) kirándulás (11) kisföldalatti (15) kiskörút (5) kisvasút (57) ki vagy doki (13) klasszikus zene (5) köd (20) köln (35) kölni dóm (5) konstal (8) körtér (8) közlekedés (401) kritika (72) kulfoldi szemmel (113) laminátka (6) lánchíd (8) lanovka (8) last ninja (6) látnivaló (11) lengyelország (82) les paul (8) lhbs (25) linz (10) lipcse (12) li 2 (26) lkk (5) lodz (6) ludmilla (14) luzná u rakovníka (6) m4 (16) maci (6) mackó (6) magas tátra (12) magyarország (7) margit híd (9) már nincs (6) mátyás-templom (6) máv (35) medve (7) metál (15) metró (46) miskolc (26) mittudoménmi (9) mk45 (6) mk48 (15) mk49 (5) MOD (7) morál (11) morgás (130) mozdonyok (27) mozi (10) mtp (7) muki (15) münchen (27) műrepülés (8) muv (10) múzeum (64) n19 (5) nagypolszki (6) naplemente (8) németország (323) neon (5) nerd (7) nincsmár (9) Noah Caplin (6) nohab (66) nosztalgia (240) nosztalgiabusz (41) nosztalgiahajó (12) nosztalgiahév (6) nosztalgiatroli (5) nosztalgiavillamos (118) nosztalgiavonat (9) nürnberg (20) nyílt nap (6) nyíregyháza (6) nyolcvanas évek (22) nyugat-berlin (6) NZA (12) olaszország (26) oldtimer (119) orgona (5) orkvadászok (11) ostrava (8) osztyapenkó (5) otthoni turista (36) ozzy osbourne (9) pályahiba (6) pályaudvar (42) panoráma (109) paródia (7) pcc (6) pécs (13) Peter Haseldine (11) point n click turista (8) pop (30) popkultúra (136) pozitívum (12) pozsony (58) prága (27) programajánló (28) púpos (23) queen (19) r.i.p. (14) rádió (6) rajz (5) redbull air race (8) rejtvény (11) reklám (24) relax (12) rendez (13) repülés (135) repülőgép (46) repülőgépek (82) repülőnap (34) repülőtér (21) retró (55) rock (91) rocktörténet (5) róma (15) s-bahn (15) semmering (9) sg (5) sid (5) skanzen (5) skoda (11) sky channel (8) SNL (17) sorozatok (15) soundcloud (15) spotting (19) st.pölten (5) star wars (5) stuka (6) stuttgart (7) super channel (5) svájc (27) szabadság híd (15) szárnyashajó (7) szavazás (6) szczecin (7) szeged (39) szekacs (8) szergej (37) szilézia (6) szinti (5) szliács (5) szlovákia (135) sztrájk (21) szünetjelzés helyett (237) tapolca (6) társadalom (5) tatra (37) taurus (7) tdt2020 (12) tdt2022 (6) technika (65) technikatörténet (70) tehervonatok (12) tél (15) templom (12) természet (6) tévéműsor (27) thin lizzy (8) Tim Boric (16) Tomas Dvorak (10) tömegközlekedés (484) történelem (29) totalcar (5) trabant (5) trainspotting (73) tram train (9) trolibusz (73) turizmus (20) tűzvonalban (15) tűzvonalban saját (8) tv (94) überzenészek (17) utazás (397) utcakép (226) uv (56) vár (11) várnegyed (8) város (521) városkép (104) városliget (9) varsó (7) vasút (588) vasúti becenév (6) vélemény (25) vicinális (13) vidám park (5) videó (884) villamos (842) vitorlás (7) vízibusz (9) vlog (7) wachau (5) woltersdorf (5) wroclaw (6) wuppertal (7) würzburg (5) xi.ker (48) youtube (343) zene (227) zlin (13) zürich (13) Címkefelhő

Hard Rock Cafe Budapest, végre nem csak kamu pólón

2011.12.19. 18:00 :: Hamster

Mint azt korábban már említettem talán, nem vagyok konzummajom alkat; például teljesen hidegen hagy, hány Michelin-csillagos étterem van Budapesten, nem szoktam füstölt galambot fine dining-olni zöldséghabbal és zöldalma kocsonyába ágyazott libamájjal, illetve Starbucks Coffee nélkül se tartottam kevésbé élhető helynek a várost. Ehhez képest viszont kifejezetten örülök annak, hogy végre Pesten is van Hard Rock Cafe!

Hamis HRC Budapest pólót nagyjából a rendszerváltás óta árulnak a városban, ideje volt, hogy végre valódi is legyen! Kicsit ugyan meglepődtem, hogy a hosszú készülődés után mennyire csinnadratta nélkül indultak el (bár utólag láttam, hogy voltak plakátok, és lehet, hogy rádiókban is hirdettek, csak hát én nem hallgatok rádiót), de aztán rájöttem, hogy a Vörösmarty tér sarkán, karácsonyi időszakban reklám nélkül is lesz vendég. Tulajdonképpen örültem, hogy csak egy percet kellett várnunk helyre.

Aki még nem járt HRC-ben: ez egy alapvetően amerikai ételekben (barbecue, csípős csirkeszárnyak, héjában sült krumpli, hagymakarika, nachos, steak, burger, szendvics, ilyesmi) és koktélokban utazó szórakozóhely, ahol szerintem a körítés a lényeg. És most nem a tányéron levőre gondolok (bár az is jó: a héjában sült, pörccel megszórt krumpli isteni volt!)...

... hanem a falakon elhelyezett mindenféle rocktörténeti relikviákra. A budapesti étterem kétszintes, és mivel minket az alsóra irányítottak, nem láttam az egészet, de ott például Paul McCartney egy akusztikus gitárjával és Lennon egy öltönyével indítottak a lépcső mellett. Olyan az egész, mint egy könnyűzenei múzeum, ahol enni is lehet némi felárért - aki úgy jön ki egy HRC-ből, hogy előtte nem sétált körbe, végignézni a vitrineket, képeket, lemezborítókat, az vagy sznobságból, vagy tévedésből ment be ;) A fentebbi képen Hendrix egy fellépőruháját láthatjuk, mellette Slash egy cilinderét Izzy Stradlin gitárja szomszédságában (ez kicsit fura párosítás azért), lent pedig egy Ron Wood mintájú ESP Telecaster-t, a mester aláírásával.

Mivel gitármániás vagyok, először mindig a szárazfákat szoktam végignézni. Ha jól vettem észre (nem most, hanem korábban, más HRC-kben), vegyesen vannak egy-egy zenész hangszerei és olyanok kiállítva, amiket "csak" dedikált valaki. Általában a hangszer melletti tábla szövegéből kiderül, ha van valami konkrét jelentősége a hangszernek, például itt vagy ott, ezen vagy azon a lemezen használták. A jobb felső kép bal szélén levő Superstrat-szerűségen például hiába van rajta a Pantera összes tagjának aláírása, szerintem azon nem játszott Dimebag, míg a jobb alsó Jacksonról simán elhiszem, hogy az Anthrax-es Scott Ian lemezfelvételen is használta. Mellesleg ez a hangszer szerintem szebb, mint tőle balra a Blue Öyster Cult-os Eric Bloom nevével fémjelzett furcsaság. A bal felső sarokban a KISS Crazy nights című albumának aranylemeze, amit szegény Eric Carr-nak állítottak ki.

Nem sértésből írom, de nem csak a fiatalabbakra gondoltak (bár a bejárat két oldalán rögtön Korn-nal és Papa Roach-csal indítanak, amik nekem is túl újak:), hiszen az említett McCartney-gitáron kívül láttam Elvis egy ingét (gondolom nem egy és nem kettő volt neki:), a Status Quo-s (ha jól láttam) Rick Partfitt egy Telecasterjét, Keith Richards zubbonyát. Hogy ilyesmit is lássunk, itt van Mick Jagger egy fellépőruhája a hatvanas évek végéről, plusz egy másik fellépőruha, és egy szép akusztikus Epiphone a The Mamas and the Papas-tól. A kétkedőknek persze nem kötelező elfogadnia, hogy ezeknek valóban van valami köze nevezett művészekhez és formációkhoz, de szerintem sima dekorációként se lennének rosszak ezek a tárgyak!

Tényleg: aki járt az étterem felső szintjén, elmesélhetné, ott mit látott! Aki pedig illetékes, vagy ismeri a cég működését, mesélhetne arról, hogyan döntik el, melyik étterembe mi kerül, és hogy időnként változnak-e a kiállított dolgok. Csak mert én kicsivel több eredeti gitárt is el tudnék viselni; például nem rémlik, hogy láttam volna Flying V-t, pedig annál hardrockabb gitár nem sok van. Na jó, Lemmy Rickenbacker basszusgitárja is beférhetne még :)

Mivel születésnapi utódőzsölés jeligére néztük meg a helyet Riannával, ettünk is - biztonsági játékosként egy olyan kétszemélyes fogással, amit már ismertünk. És bár félő, hogy metropolitán blogger manírnak tűnik, le kell írnom, hogy a desszertnek rendelt créme brulée-jük is király volt! A hely kialakítását már láttam, hogy megkritizálták más blogban a kommentezők, de szerintem nincs gond vele. Én ugyan még csak európai HRC-kben jártam, de mindegyik kicsit más volt, mint a többi, ellenben úgy voltam a budapesti étteremmel, hogy ha hirtelen rövidtávú amnézia tört volna rám ott ülve, nem tudtam volna hirtelen megmondani, melyik ország melyik városának HRC-jében vagyok, csak annyit, hogy egy HRC-ben vagyok. És ennek a műfajnak ez a lényege.

54 komment · 1 trackback

Címkék: budapest zene gitár rock popkultúra hard rock cafe

A bejegyzés trackback címe:

https://hamster.blog.hu/api/trackback/id/tr973475099

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gitárok a falon 2015.05.18. 19:39:21

A sok billentyűs hangszer után nézzünk gyorsan valami mást; valami olyat, ami közelebb áll hozzám :) Már írtam arról, hogy a Hard Rock Cafét a grillcsirke/saláta kombók miatt szeretem - na meg a falakat díszítő relikviák okán. Most utóbbiakból válogatn...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

na, ez tipikusan az a hely, ahova nagy valószínűséggel soha nem fogok menni.
Nekem is rögtön az motoszkált a fejemben, hogy valódiak-e a vitrines cuccok, vagy sem. Szóval inkább nem a válasz. A főételek milyenek voltak? Árak?
majd csinálok én is HRC-t. Hamster Rock Café. rockzene fog szólni, a falakon régi villamosos és vonatos képek lesznek, én pedig egy gennyes pénzeszsák leszek.
Na, ez tökéletesen hidegen hagy. Annyira rock ez, mint az X-Faktor igényes popzene, vagy mint Friderikusz nőcsábász. Újabb amerikai kula, mint a Starbucks vizes kávélöttye, mondjuk a HR-kal legalább az indiánokat támogatod. Aki rockos/metalos belvárosi helyet akar, az menjen egy sarokkal tovább a Manowar-os pubba. Utálom ezt az amerikai életérzés baromságot, steaket eszem rendes étteremben, nachost meg a Kazinczy utcai nachososnál. Sört meg hozok Párkányból.
A kiállítási tárgyakat, vagy memorabliákat, egy HRC-nek exkluzív alapon dolgozó rocker gyűjti be, aki régen roadolt több nagy zenekarnak, innen a kapcsolatok. Az első 2 gitár amúgy ajándék volt, ahogy egyszer olvastam valahol, talán Eric Clapton és Pete Townshend adta ezeket oda a HRC-nek, azóta viszont az említett fickó szerzi be a többit aukción vagy személyesen a tulajdonosaitól, szóval tuti, hogy frankók.

Amúgy egy idő után a tárgyak cserélődnek, szóval jó esély van rá, hogy kb. egy év múlva újakat láss.
@shitgun: hol van pontosan a Manowaros pub?
@retekblog: Ezt meg hogy szűrted le? Szerintem nem kamuk, amik ki vannak rakva - nyilván Mick Jaggernek volt hatszázmillió ruhája, McCartney-nak se csak egy gitár járt a kezében, stb. Ezen túl esetleg vannak hangszerek, lemezborítók, amik "csak" dedikálva vannak, de az se kamu.
@retekblog: A kaja marhára ízlett, de persze ugyanannyiba került, mint Münchenben, Kölnben vagy Barcelónában.
@mestska: Legközelebb majd én is beírom ugyanezt valamelyik francia villamosos bejegyzésedbe első kommentnek ;)
árak?????
mert a weben semmi sincsen fennn :(
Hát igen, nem tudtam, hogy mi hiányzik! De most már ez is megvan! Éljen! :)
@Hamster: A Bazilika előtti kis utcában. Most pontosan nem ugrik be az utca neve, de a Bazilika főbejáratánál lévő téren keresztül sétálva, át kell menni az utcán és pár méterre jobbra ott van a pub. Ott is vannak nem csak Manowar relikviák, az argentin tulajnak rengeteg közös fotója van kitéve egykori és mai rocksztárokkal. A tulaj nagyon jó barátságban van a zenekarral, innen datálódik a név választás és, hogy a zenekar áldását adta a dologra.
Vééégre, de jó! Mint egy falat kenyér :)
@Hamster: Café Montmartre, Budapest, Zrínyi Utca 18., V. kerület
cafemontmartre.wordpress.com/
@Savafan: Sőt, még dedikálás is volt ott:)
Nem latok tul sok osszefuggest a rock es az etterem/kavezo kozott eltekintve a design-tol. En is csak a kaja miatt jarok. A kedvenc Hard Rock Cafe-m Velenceben van, allati jo a kajajuk. Raadasul egy eve meg a szemelyzet egy tagja is magyar volt ott. Kulfoldi ismerosommel voltam, aki miutan leforditottam neki, nem igazan ertette miert koszontott ugy a lany oriasi mosollyal az arcan, hogy "te is magyar vagy bazmeeeg?" :)))
@shitgun: "argentínul" Montmartre-nak mondják a Manowart? :)
@Bellagio: Nekem eddig mindenütt egyforma volt a kaja. Persze mindent nem ettem végig az étlapokról, van ami meg nyilván nem mindenütt van, de pont az volt a jó, hogy amit itt adtak a Vörösmartyn, az ugyanolyan volt, mint Londonban.
@retekblog: Én nem ettem,csak körbenéztem.Árak:burgerek 3900.-,főétel 4.900..-,5200.- 6.200.-.Koktél 1600.-.,2400.-.Szóval nem olcsó!!
@Hamster: Ez jó hír!New Yorkban szinte ezek az árak,mikor Én voltam inkább New York volt olcsóbb./Igaz a dollár kissé!!!felment/. Pont az adagok és a minőség különbségére leszek majd kíváncsi!Két ünnep között megnézem belülről is.Hová érdemes leülni?Az alsó vagy a felső szintre?
Ennek a divatnak a meglovagolásával nem késtek el pár évet? Úgy értem, ma már a kivénhedt, de önmagát még mindig "kúlnak" tartó arcokon kívül más inkább ez nem hat meg. Mikcseger, meg Mekártní? Emlékszik még valaki erre a "kemény rokk" mizériára? Kihalóban lévő közönségre alapozni... na ez a hárd... nem a rokk meg a kávé :D
@lioliom: Alsó szintre - bár oda küldenek, ahol van hely... Alul van a bár + enni is lehet...
"félemelet" kb. 3 asztal, emelet étteremebb jellegű, de persze ott is mindent rendelhetsz, csak csendesebb.

Az adatok ugyanazok, mint bármelyik másik HRC-ben, ahol jártam: (Amsterdam, Párizs, München, Köln, Barcelona, London és most már Budapest is! :) Tengerentúlon még nem volt szerencsém...

Amsterdamban "szoktam rá" - akkor még 1995-96-ban még a piroslámpás negyed szélén volt, nem volt kaja, csak pia, zene relikviák és sósmogyoró... viszont zene az nagyon! ÉS nem soft, hanem HARD! Igazi unicum... (Igaz suvenír bolt itt is volt, már elég rongyos az ott vett pólóm :) )
Azóta 2003-ban is voltam arra, de igaz a hely megmaradt, de már nem HRC - gondolom elköltöztek és hasonult design a többbi HRC-hez, az újat már nem kerestem meg...

Ami egy-egy HRC-ben még érdekes:
Barcelona - este 11-kor valami buli zenére a pincér csajok felpattannak táncolni a pultra.
München - szintén felpattannak, de egy-egy üres asztal tetejére és amikor mi voltunk, akkor a YMCA-t nyomták.
*mást ez már nem hat meg.
@Rianna: adagok (nem adatok) jól elgépeltem... :)
@Iggy Industrial: Így igaz!60 dollár volt 2 főétel,egy üdítő és egy sör./dollár 186.-,idén nyár elején!!!/
@aha, persze: Tulajdonképpen kit érdekel, hogy mást mi hat meg? Nem azért mentünk oda, hanem mert szeretjük a falra akasztott gitárokat, meg a csípős csirkeszárnyat. Akit az érdekel, hogy kúl lesz, ha látják, hogy kúl helyre jár, az inkább valami tinidiszkóba menjen, mert körülbelül a popper kisgyerekek gondolkoznak így.
@Rianna: Én tegnap csak a shop-ot néztem meg.Az azért nekem elég punnyadtnak tűnt a kintihez képest.Le meg fel nem tudtam menni,mert ott állt egy olyan biztonsági őr féle.El sem tudtam képzelni,hogy milyen a kialakítás.Mit ettél?Köszi az infót!
@Hamster: "Popper!" Nagyon jó! nincs is több hozzáfűzni valóm :D
Mégis van, de csak annyi, hogy figyelmesebben kéne elolvasni a hozzászólást, amire reagálsz :)
Öreg kecskék tépik magukat
Lobogtatják hosszú hajukat
Kurva kevés lett már az egész
Óó a hard rock már nem él

Lefáradtak bátran mondhatjuk
Elavult lett minden mondatuk
Kurva kevés lett már az egész
Óóó a hard rock már nem él

Bár már ez is 83'-as cpg .. Legalább a hamburger jó volt négyronygyé?
@Interstellar Overdrive: Egy notórius sörnemivótól ilyet kérdezni :)
Kb. annyira műmájer, mint Szarbucks... Nem szokásom fikázni a dolgokat, de mindig meglepődöm azon, hogy az ilyen sznob fosokra, az ilyen 12 egy tucat helyekre még van igény... Pontosan olyan érzésem van, mikor egy levitézlett "világsztár" egyszer csak fellép nálunk - pont akkor, mikor tőlünk nyugatabbra már a kutya sem kíváncsi rá... Azért azon senki nem gondolkodik el, vajon miért csak 2011 végén jelentek meg nálunk?... Szánalmas.
Talán még emlékeznek rá egy páran, hogy a Feneketlen-tó partján, a mostani Hemingway helyén - a '90-es évek elején működött egy Park Café nevű hely, ami persze pofátlanul lenyúlta a HRC életérzést. Kb. akkor volt ennek a történetnek létjogosultsága. Ennyi.
A Hard Rock Cafe mar reg nem eleterzes, csak egy szimpla hangulatos hely, ahol jot lehet enni-inni, nem kell tobbet belegondolni es akkor fikazni sem erdemes. Van vegre meg egy olyan hely a TGIF-en kivul, ahol az amerikai stilusu diner-ek kedveloi valamennyire otthon erezhetik magukat. Meg nem voltam, de azt mondjak a Manga Cowboy is valami hasonlo jellegu, legalabbis kaja fronton.
@Novi bácsi: Ez az! Nincs létjogosultsága! Zárják be! Aki evett ott, azonnal öklendezze vissza, a fotókat meg törölje le, mert nincs létjogosultsága!

Eszem megáll.
Tokyoban van egy ESP V Kai Hansentől.
nem lehetne magyar rákkendroll kocsmát nyitni, magyar relikviákkal, még úgy ahogy de el nem szállt árakkal, pacalpörkölttet sósburgonyával, töltöttkáposztát, pálinkát, borokat, sütikkel, Tankcsapda, Pokolgép relikviákkal?
@kerdesek05: A TCS mondjuk ma már nem ez a szint, de azért régebben a nagy zenekarok tagjainak jó, ha volt egy rendes hangszere, és max. egy tartalék. Ha meg lett egy új, a régi ment tovább, mert kellett a pénz. Hány használt hangszer járt vajon a szakmán? Pl. Samu gitárja Maróthy Zolinál, akinek a második színpadi hangszere meg KISS-től levetett volt. Szerintem Nagyfinak volt egy Explorerje, amit tán Pavelkánál láttam később, de lehet, hogy ez már eredetileg is csak kölcsön hangszer volt. Oké, ez mára megváltozott, de hangszert szerintem most is kevesen tudnának adni. Kalács Józsi piramisszeges csuklóvédője meg gondolom ugyanolyan volt, mint a nézőtér feléé, szóval arra meg bárki rámondhatná, hogy kamu :)
@Retexis: Na ja, a japánok nagyon kajálják a Gamma Rayt, nem csoda :)
Pécsenvolt egy Hard Rák nevű szórakozóhely még 2008-ban jártam ott, azóta úgy tudom már bezárt, a vasútállomástól pár percre volt.
Azt reméltem, hogy van jófajta jenki sör is, de csak a szokásos szarokat árulják.
Miller, Dreher, Pilsner Urquell...
@River I:

Pedig milyen jo lenne egy kis Sam Adams :(
A HRC szerintem pálya. Amikor először voltam a barcelonai HRC-ben (ami sztem elb*szott királyul néz ki), akkor délután 3-kor, amikor beléptünk, épp bömbölt a Pantera, tömve az egész hely. Mutasson már bárki ilyen helyet ebben a kategóriában! Nyilván van ebben is némi amerikai maszlag, plusz ettem már HRC-ben nem túl meggyőző kaját is, de az egész hangulata nagyon el van találva, a relikviák pedig a lényeg: lehet, hogy nem mindent kell pont úgy elhinni, ahogy írva vagyon, de tuti, hogy a cuccok tényleg legendás alakokhoz köthetők. Úgyhogy nemsokára meg is nézem az itthonit is. Ez meg a kötekedő fanyalgók országa, tehát nem meglepő, hogy ez sem tetszik néhány embernek. Létjogosultság, hehe....
@Bellagio: Érted, nem azt várja az ember, hogy a ratebeer.com "top 50 USA" söre közül minimum egy legyen a kínálatban, de azért ne vicceljünk már, hogy Miller és ennyi...:(
@Hamster: írd :)

A gitárok és egyéb rockrelikviák tökéletesen és teljes mértékben hidegen hagynak, ahogy a kaja jellege is. (csípős csirkeszárny? Kösz, nem. )
@River I: egyszer ittam amerikai budot. Soha többé.
@Legoman: Szerintem ez tipikusan megosztó hely lesz, lesznek akik odáig vannak érte, másokat pedig teljesen hidegen hagy majd. A leírásod pl. semmit nem váltott ki, hogy nekem oda kellett volna menni barcelonában. másokat meg biztos bezsongat, hogy bömbölt a pantera. Spanyolországban egyébként nem nagy dolog, hogy tömve a hely, hiszen lényegében az összes hely tömve van.
@River I: természetesen azért a top 50 usa sör közül kipróbálnék párat, ha szembejönne :)
@mestska: Ha top-ból van 50, akkor mennyi lehet úgy összességében? Gondolom ebből a top 5-6-ot isszák, másik 5-öt jobb helyeken a sörsznobok megkapják, aztán mindenki issza a Stonemine Lightot (ami a Bud vagy Miller, vagy valami ilyesmi).

Teényleg, nem kéne valami Budapest-propagandára felhasználni azt, hogy az egyik legnépszerűbb amcsi sör rövid neve Budapest légiforgalmi kódja? Mondjuk a Ceske Budejoviceiek tökönszúrnák magukat, hogy immár kétszeresen visszaélnének a nevükkel :)
@mestska: Van ám nemcsípős is. Egyszer valahol kirendeltem egy fél grillcsirkét... majd belehaltam, mire befaltam, de jó volt :)
@Hamster:

nem a csípőssel van gond. Egyszerűen nem vonz ez a kajatípus. Grillcsirkét sem szoktam enni.
@Hamster: de érted, ha lenne egy ilyen hely, azért én azt gondolom, hogy nagyon meg tudná fogni az embereket. Szükség volna rá, csak legyen ki finanszírozza az éttermet:)
Biztos mindenki adna egy 10-20 évvel ezelőtti ruhadarabot. tuti van mindenkinek legalább egy amit nem dobott ki.
Ha más nincs a kihízott póló meg magas szárú puma tornacsuka:)
@mestska: A Budot a redneckek isszák a meccsen, de el ne higgyük már, hogy ebben kimerül az amerikai sör. Elképesztően jó ale-eket meg stoutokat ittam csapról Baltimore-ban és New Yorkban, ennek tetejébe tele van az ország mikrosörfőzdékkel, amik a saját kiváló sörüket kínálják.

@kerdesek05: De lehetne, bárki nyithat bármilyen helyet. Nyisd meg, és simán lehet, hogy sikered lesz. Azt viszont sose értettem, hogy "miért ilyet nyitnak, mikor olyat kéne nyitni", meg "ennek nincs létjogosultsága". Majd a piac eldönti, hogy van-e.

Hihetetlen, hogy a magyarok mennyit bírnak foglalkozni azzal, hogy más milyen helyre merészel járni, mikor szerinte mennyire másmilyenre kéne. Ja. Mindenki járjon ugyanoda, hallgassa, olvassa ugyanazt, sőt, hordja ugyanazt a ruhát is akkor már, nem?
@Rocko-: biztos jo olcson osztjak majd neked a kobe marhat :P
süti beállítások módosítása