A 2007-es tatai veteránbusz-találkozónak annak idején külön weboldalt szenteltem, de pár kép lemaradt róla, elsősorban a nem-Ikarusok.
Egy oldalkocsis Pannónia így is felkerült, de hogy a többi vajon miért nem? Persze lehet, hogy egyszerűen a fényviszonyok miatt.
Balra egy FIAT 850-es (gyerekkorom egyik legaranyosabb autótípusa - utólag visszanézve mintha marha sok lett volna belőlük), jobbra egy Renault Estafette. Utóbbiból állítólag a Dacia is épített néhányat, de tényleg csak néhányat. Nem különösebben szép jószág.
Opel Blitz tűzoltóautó teljes menetfelszerelésben. Egy klasszikus márka utolsó verziója: amennyire tudom, a gyártás leállítása után a General Motors az angol Bedford CF-et árusította Opel Bedford Blitz néven, míg '98-ban újra meg nem próbálkozott ezzel a kategóriával (a Renault-val közösen fejlesztett Movano formájában).
Latvija, azaz RAF–2203 Rigából, a "lapos" Volga (GAZ-24) motorjával. Kinézetre mindig tetszett, de állítólag nem volt valami nagy szám.
Ilyen szép fehér autót nem szabad az árnyékba tenni, mert megzavarodik a fényképezőgép fénymérése: egy még krómozott hűtőrácsú Nagypolszki. Mögötte egy GAZ-69-es is ott bújkál a sötétben. Most már elég biztos vagyok benne, hogy a kedvezőtlen fényviszonyok miatt nem fotóztam a találkozónak ebben a sarkában :)
Ez megy most