A Škodás bejegyzés rengeteg kommentet szült, és szívesen folytatnám a beszélgetést abba az irányba, de perpillanat nincsen több Škodás képem (na jó, trolis van, érdekel valakit?), úgyhogy kénytelenek leszünk kicsit flancosabb vízekre evezni, ha szabad ezzel a képzavarral élnem...
Korábban általában márkák szerint válogattam össze a képeket, például Mercedeseztünk és Ferrariztunk, most viszont teljesen random módon fogok képmutogatni. Ez itt például egy Ford Model A Sport Coupe - ha valaki esetleg meg akarná venni, az ára 34 és fél ezer euro, ott a cetli rajta.
Az iménti Forddal csak filmekben találkoztam, ilyen Opel Rekordot viszont élőben is lehetett még néha látni gyerekkoromban. Nem tudom, ki hogy van vele, én szeretem, ha egy autónak van "arca", és ennek van: kidülledő szemmel vicsorog az emberre a hűtőrácsával :) Amúgy tiszta Amerika a díszcsíkkal és a fehér tetővel, nem?
A Rekord kortársa, pontosabban az Opel drágább modellje körülbelül ugyanabból a korból a Kapitän. A vicsorgás itt is megvan, csak fogszabályzóval - tudom, hogy elvileg ez volt az előkelőbb a kettő közül, a másik mégis jobban tetszik.
Citroën DS tetővel és anélkül. Szerintem kabrióban még nem is láttam ezt a klasszikust eddig. Egyszer majd, ha nagy leszek, utasként is kipróbálnék egy ilyen jószágot! A másik hasonló "gyerekkorom óta bámulom, de még soha nem láttam belülről" kocsi a Tatra 603. Meg a Nagypolszki. Meg a felsővezetékszerelő Liaz. Na jó, igazából van pár ilyen, és akkor a mozdonyokról még nem is esett szó :)
Küldöm ezt a képet a blogot olvasó audisoknak, meg mindenkinek, aki szereti! Ha minden igaz, ez nem csak simán egy Quattro, hanem egy Sport Quattro, amit azért gyártottak, hogy a típus megkapja a homologizációját a B-csoportba. Vagy hogyan is kellene ezt magyarra fordítani az angol wikipediából - mert ennyire nagyon értek a témához...
Tudom, ízlésről nem szabad vitatkozni, úgyhogy nem kell egyetérteni velem, de tanácstalanul állok azelőtt, hogy hova fejlődött (vissza) a formatervezés a BMW-nél. Úgy értem, annak idején a legszebbek közt voltak a kocsijaik, mint például ez itt, a maiakra viszont rá se bírok nézni.
Mondjuk azért korábban is voltak furcsa ötleteik, az 503-as szériát például szerintem kicsit túlgondolták. Állítólag nem is volt túl sikeres - gondolom, emiatt ma csillagászati összegekbe kerülhet egy-egy példánya.
Jaguar E-Type - kell-e ide bármit is írnom? Gyerekkorunkban tesómmal volt egy ilyenünk modellben - utólag meglepő, hogy az állítólag hatalmas politikai harc közepette "imprlista" luxusautók másával játszottunk, mert a játékboltosok valamiért ilyeneket árultak, és nem ZiLt :)
Mondjuk minden szépsége ellenére azt gondolom, hogy ha választhatnék, nekem a sima kupé kellene, nem a kabrió. Igaz, eddig csak buszban és repülőgépben próbáltam a tető nélküliséget, de nem nagyon jött be :)
Feltételezem, hogy ez egy Rolls-Royce Silver Shadow II. Ez a típus még Rollsnak nézett ki (az újabbak már inkább transzformer robotnak), de ebben a színben valahogy hivalkodónak tűnik.
Három éve, az első erről a helyről készült bejegyzésemben már mutattam egy Borgward Isabella Coupét, és most újra megteszem. Már csak azért is, mert ez nem ugyanaz a kocsi, viszont ugyanolyan gyönyörű.
És egyelőre kifogytam, lehet örülni :)
Ez megy most