A Budaörsi út vonzáskörzetében (de azért szerencsére nem teljesen mellette) nőttem fel, és szüleim a tanúk arra, hogy gyerekkorom egyik legkedvencebb programja a daruk, markolók, bulldózerek, betonkeverők és légkalapácsok nézegetése volt. Volt belőlük dögivel arrafelé akkoriban!
Már csak a régi emlékek miatt se bírtam kihagyni a helyiek által még mindig Osztyapenkónak hívott (persze mi másnak hívnák: a "Sasadi út" jó név a buszmegállónak, de nem definiálja magát a csomópontot) közlekedés-topológiai képződménynél levő gyalogos felüljáró pár méterrel arrébb mozgatását!
A híd az új csomópont kialakításának volt útban, de mivel annak elkészültéig is át kell kelniük a gyalogosoknak a kétszer négy sávon, nem megszüntették, csak új helyre tették - egyetlen éjszaka folyamán, két igen combosnak kinéző autódaru segítségével.
Elnézést kérek az esetleges pongyola megfogalmazásokért, tévedésekért, de full laikus vagyok!
Március hetedike délutánján már állt a felüljáró két új pillérje, a tetejükre vezető lépcsőkarokkal együtt. A híd teljes áthelyezése lassú lett volna, ezért ezekből újat építettek, és csak a hídtestet emelték át rájuk. Persze spóroltak, ahol tudtak: korlátokból nem gyártottak újat, hanem az este folyamán levágták a meglevőket a régi lépcsőkről, és áttették az újakra. Ahogy az látható, a régi és új közti távolság nem óriási.
Az éjszakai daruzásnézésre egy ismerősömet se bírtam rábeszélni, így először azt gondoltam, inkább kihagyom - aztán fél éjfélkor mégis inkább felültem az éjszakai buszra :)
Ez megy most