Mostanában úgy két hétig nem nagyon lesz időm blogolni, úgyhogy légyszi becsüljétek meg, ha bármit találtok itt :) Például a budaörsi sorozat folytatását:
Nicsak, ilyen is volt: egy Rover, ami kinézett valahogy! Az angol autókról körülbelül semmit nem tudok, úgyhogy ismét a közönség segítségét kérném: mikori hányezrest látunk? Vagy mittudomén, miben számolják a típusaikat, tört shillingben, farthingban vagy guinea-ben :)
Gyerekkoromban nagyon tetszettek az állólámpás Mercik (lehet, hogy a gyűjtők ezt itt még nem nevezik annak, de nekem az), mára kicsit kihűlt a lelkesedésem...
... pedig állt belőlük pár a füvön! A következő képet meg majdnem letöröltem, mert azt hittem, ugyanaz az autó van rajta...
... pedigy nem. Érdekes, hogy mára mennyire megkopott a Merdzsó nimbusza: gyerekkorunkban magától értetődő volt, hogy egy Mercinél maximum egy 911-es Porsche lehet dögösebb - teljesen a képzeletbeli tápláléklánc tetején trónolt a háromágú csillagos logó (ezt a képzavart!).
A Mercivel ellentétben a Trabantok egyre kultikusabbá válnak, ami hát... fura. Nekünk két Trabink is volt, ezért kicsit távolságtartó vagyok a dologgal kapcsolatban, bár tény, hogy mindig elvitt bennünket a célhoz (legfeljebb elhagyta a dinamót, és apunak vissza kellett gyalogolni érte).
Úgy látszik, esküvő volt a környéken, mert egy ilyen is állt a többi közt :) Gyerekkorunkban az volt a mondás, hogy az angyalszobor menet közben behúzódik, hogy ne vágja szét az éppen elgázolt gyalogost/biciklistát. Sose jártam utána, hogy ez tényleg így van-e. Valaki nem tudja?
Folyt.köv.
Ez megy most