Tavaly írtam valami olyasmit, hogy nyáron bárhol és bármikor bele lehet futni oldtimer találkozókba, és mivel ez tényleg így van, most is szembejött egy, a változatosság kedvéért Deggendorf főterén:
A Vespáról nagyjából azt tudom, amit valami filmben láttam - egy olyanban, ami annyira mély nyomot hagyott bennem, hogy Mariann emlékeztett arra, hogy volt egy ilyen, és ez elég is nekem. Szóval nem nagyon mozgat meg ez a robogó - ugyanakkor amikor meglátok egyet, el szoktam mosolyodni, mert aranyos kis prücsök.
A képeken sztenderre állított robogókat látunk, de ők a kisebbséghez tartoztak: a többség vidáman pöfögve várta az ehhez hasonló találkozók lezárásaként szokásos körmenet indulását. Olyannyira pöfögve, hogy pár perc után be kellett menekülnünk a starthely melletti templomba, mert ha maradunk, rosszul lettünk volna. Közép-európaiként igazán nem rózsaillatú lopakodók közt nőttem fel, de ez azért sok volt a jóból :)
A neten rákerestem, hogy miféle típustalálkozóba futottunk bele, de csak az derült ki számomra, hogy nem kiemelkedő eseményről volt szó, mert azon a hétvégén még féltucat másik Vespa-találkozó is megrendezésre került Németországban. Egyébként meg mernék esküdni, hogy a Vespák közt egy Simson Schwalbét is láttam, valószínűleg a másik Németország küldte kémkedni.
Szóval nem ez volt _a_ német típustalálkozó, egyszerűen csak összeröffentek a környék Vespa-tulajdonosai, ...
... meg azok, akinek állt valami olasz jármű a garázsban, úgy a budget kategóriában, ...
... mint a premiumban. A hangulat pedig azáltal lett teljes, hogy mindeközben Ricchi e Poveri üvöltött a hangszórókból. Tudjátok: mammammamammamaria meg a többi. Érdekes volt :)
Mivel körülbelül tíz perccel a túra indulása előtt érkeztünk, nem sok idő maradt videózásra, mert nemsokára elindultak, és csak az egy szem Egérkamion maradt a téren, ...
... meg pár nem olasz cucc, például ez a vicces kiskerekű Honda. Mivel teljesen immunis vagyok a kétkerekűekre, nem tudom, mennyire különleges gép, csak azt, hogy én még nem láttam ilyet.
Erről pedig azt se tudom, hogy ki gyártotta. Az oldalkocsiról sikerült kiderítenem (mert rá volt írva), hogy a duplavé a Waldmann Fahrzeugbaut jelenti, de hogy a motor mi lehet? Nem volt csúnya, de bevallom, a Fiat 500-as azért jobban tetszett :)
Ez megy most