A típus rajongói biztosan öv alatti támadásnak érzik majd ezt a felvezetést, de a múltkori nosztalgiázás után következzék most egy másik régiség ;)
Aki szokott tanítási napokon a Nagykörúton járni, biztos látta már, hogy a Combinók közt a reggeli és délutáni csúcsban felbukkan két régimódi szerelvény is egy ideje. Önmagában nem nagy újdonság ez: bár a csatolt ipari csuklósokat 2007 májusában "örökre" elbúcsúztatták a 4/6-osról, néha azóta is felbukkantak, például karácsonyi sűrítésből és más okokból kifolyólag - illetve egy ideig az 1-esen is járt ilyen.
Aztán most, hogy elkezdődött a Combinók Futár rendszerrel és kamerákkal való felszerelése (korábban csak néhány kocsira került fel a fedélzeti berendezés), megint megjelent két csatolt csuklós szerelvény a 4-esen - de ezúttal nem sima Ganz csuklósokból, hanem KCSV7-esekből, azaz a kilencvenes években modernizált változatból összerakva!
Ráadásul nem is olyan kocsikkal, amik már leamortizálódtak a 2-esen, 24-esen, meg ahol még jártak, hanem olyanokkal, melyeket nemrég "ráncfelvarrtak", egész vállalható állapotú belső térrel. Igaz, ezen felül nem különböznek a többitől: ugyanúgy futnak, ugyanúgy zúgnak, sivítanak, vibrálnak (a kardános hajtáson, rugózáson, forgóvázon nem változtattak az eredeti Ganz csuklóshoz képest) de rájuk nézni azért jobb.
Ez megy most